fredag 18 december 2009

Allt är precis som vanligt

(Hooded Vulture)

Med precis som vanligt syftar jag givetvis på att jag INTE sover... Fast jag sov faktiskt i stort sett hela natten igår, även om jag vaknade totalt genomsvett och skräckslagen efter nattens mardrömmar så kändes det skönt. Undrar hur länge man kan gå med sömnbrist utan att bli helt galen :P

Just nu värker mitt knä så jag blir tokig, redan tagit smärtstillande långt över maxdosen och det gör fortfarande ont. Försökt med massage och varm vetekudde men utan resultat.

Lilla syster yster kommer på besök imorgon (idag) och det ska bli så skönt att få tankarna på annat håll. Så skoj att se hennes min när hon får de torgvantar hon beställt, blev själv väldigt nöjd med dem så blir hon inte glad så tar jag dem själv haha!

Har ännu inte orkat julpynta här hemma i år så tanken att det snart är julafton känns väldigt främmande. Förstår knappt vart hösten tog vägen, har väl gått i en smärtdimma sen sommaren och missat några månader >.<

Men men, ska försöka få några timmars sömn nu. Vill inte vara helt död när syrran kommer. Klockan är ju bara 3 så somnar jag hyffsat kvickt så hinner det bli lite vila i alla fall :)

Sorry gubben, blir bara en gam idag. Måste ju spara några till mina lååånga inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar