lördag 13 februari 2010

Sov, sov och sov

Jodå jag har sovit!

Fick tipset av min läkare att prova både circadin plus zopiklon, och oj vad jag sov! Enligt sambon var dock natten fylld av fruktansvärda mardrömmar, jag låg i fosterställning och skakade i stort sett hela natten och höll honom vaken till halv 4 tack vare att jag skrek...

Klockan tio ringde min mobil till väckning, har ett mycket svagt minne av att jag stängde av den. Sambon försökte väcka mig en stund senare men inte mycket till reaktion från min sida. Strax efter 12 stapplade jag ur sängen. Var helt borta och kunde inte gå rakt. Minns inte så mycket av det men tror att jag åt en smörgås och satt en stund vid datorn. Sambon som inte tyckte att jag såg alltför kry ut, ledde mig tillbaka till sängen och bäddade ner mig igen..

Vid tre petade han på mig och berättade att maten var klar, jag mumlade något till svar och sov vidare. Inte förrän kl 6 kom jag upp igen. Huvudet känns tungt och jag är fortfarande helt yr. Lyckades äta lite men kände mig mest törstig och trött. Har inte orkat göra någonting sen dess, kroppen värker ordentligt efter nattens påfrestningar och jag vill bara tillbaka till sängen och lägga mig ner.

Blir väl sovdags igen strax, ögonen vill knappt hålla sig öppna och kroppen vill inte röra sig..
Är ledsen över att det inte blir några gambilder idag men orkar faktiskt inte leta upp några. Får bli dubbelt så många nästa gång istället :D

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar