söndag 22 november 2009

The beginning

Första inlägget på bloggen håller på att skapas. Bloggen är mestadels för mig själv, ett sätt att kunna gå tillbaka och se hur jag har mått och därmed få en helhetsbild över sjukdomen. Jag planerar att försöka blogga om både bra och dåliga dagar och dela in dessa inlägg under etiketterna "bra", "dålig", "sämre" och "sämst". På detta vis kan jag gå tillbaka och läsa om mina "bra" dagar och kanske få lite nytt hopp under de dagar jag mår "sämre" och "sämst". Jag kommer även att lägga upp delar av den B-uppsats jag skrev i skolan i våras för att informera och påminna både mig själv och andra som läser vad sjukdomen egentligen gör och vad den innebär. Dessa delar ska också kunna hittas lätt under mina etiketter så småningom. Förhoppningsvis kan det komma något gott ur denna bloggen som kan hjälpa mig att hantera min sjukdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar